2012/05/10

MMM´12 hairstyling and Munitibar outfit


Kaixo! Me-Made-May´12ko beste bi outfit aurkezten dizkizuet gaur. Aste hontan denbora gutxirekin nabil...ia hurrengorako argazki gehiago atera ditzakedan.

Hi there! I´m going to show you, my dear reader, my next two Me-Made-May´12 outfits. This week is being so busy... I hope that the next week, I´m going to have more time to take pictures.

Picture from Masustak Eguzkitan.

Picture from Masustak Eguzkitan.


Lehenengo outfita ileapaindegira joateko jantzi nuena da. Nire izekok atera dizkit argazkiak, pelukera erretiratua izan arren, gehienetan berak ebakitzen dit ilea. Baina ez pentsa sorpresarik izango duzuenik, ze gutxi ebaki dut ilea! Udarako nahiago dut luzetxoa izan.


I wore the next outfit, to come to my aunt´s hairdressing, although she is retired, she is still my hairdresser. My hair is shorter now, but only a bit! I like to have longer hair in summer.

Picture from Masustak Eguzkitan.

OWOPerako egin nuen kamiseta eta nire Sweet Scallop Tote Bag maitea, asko gustatzen zait josi dudan boltsoa!

I´m wearing the blouse I sewed to OWOP challenge and my Sweet Scallop Tote Bag, I love it!



Hurrengo egunean Munitibarrera joan nintzen, ezagutzen duzue Munitibarko herria? Bizkaian dago, Oiz mendiaren magalean dago, Bizkaiko zonalde ederra da. "Masusta´s sorbetto" jantzi nuen, Sorbettoaren bertsio oso pertsonala!

The following day, I went to Munitibar, do you know where Munitibar is? It´s a town from Bizkaia, it´s at the foot of Mount Oiz, a beautiful Bizkaia´s place. I´m wearing the "Masusta´s sorbetto", a special version from Colette´s Sorbetto pattern.

Picture from Masustak Eguzkitan.
Picture from Masustak Eguzkitan.



1 comment:

  1. Yo es que alucino con tus habilidades costureras!! Me encantaria saber hacerlo ya, como por arte de magia jajaja

    Por cierto! Estoy de sorteo, pásate por Dare to DIY a ver si te gusta. Son unas sandalias que creo que te quedarían genial con alguno de tus supervestidos!!

    Un besazo

    www.daretodiy.com

    ReplyDelete